مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-30اجتماعي

شرکت اجباری رانندگان موتورهای شارژی توقیفی کیش در کلاس های بازآموزی


رانندگان موتورهای شارژی توقیفی ملزم به شرکت در کلاس های بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهور جزیره کیش گفت: رانندگان موتورهای شارژی توقیفی ملزم به شرکت در کلاس های بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند.

مهدی توانگر صبح امروز(هشتم مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: رانندگان موتورهای شارژی توقیفی ملزم به شرکت در کلاس های بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند و از این پس این کلاس ها پنج شنبه هر هفته برای رانندگان موتورهای شارژی توقیفی برگزار می شود.

وی با بیان این که بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به رانندگان نقش بسزایی در کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی دارد؛ افزود: رانندگان موتور شارژی یکی از آسیب پذیرترین قشرهای چرخه ترافیک در جامعه هستند که با رعایت اصول ایمنی می توانند از این آسیب ها در امان بمانند.

توانگر ادامه داد: عدم توجه راکب به جلو و عدم تسلط به رانندگی و نیز عدم رعایت حق تقدم دلیل اصلی تصادفات موتور شارژی در جزیره کیش است که این چالش به مخاطره ای جدی در فرهنگ رانندگی جزیره تبدیل شده است رییس پلیس راهور کیش اظهار کرد: آمارها نشان می دهد بخش قابل توجهی از فوت‎شدگان موتور شارژی در ایجاد صحنه تصادف مقصر و در عین حال فاقد کلاه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت اجباری رانندگان موتورهای شارژی توقیفی کیش در کلاس های بازآموزی

شرکت اجباری رانندگان موتورهای شارژی توقیفی کیش در کلاس های بازآموزی